INFOLINIA: 883 94 94 94
Dyskretna dostawa
Planowanie rodziny i antykoncepcja jest delikatnym tematem dla wielu osób. Z tego powodu nasze produkty wysyłane w nieoznaczonych paczkach i nikt, oprócz Ciebie, nie wie, co znajduje się w środku.

Możesz zażyczyć sobie dostawy wyłącznie do rąk własnych /usługa dostępna wyłącznie w przypadku Firmy Kurierskiej DPD , dodatkowo płatna 15 /.

Szybka wysyłka
Wszystkie zamówienia  wysyłane w ciągu 24 h (od momentu zaksięgowania wpłaty za towar na koncie Sklepu)

/zaksięgowanie wpłaty: w przypadku przelewu jest to zazwyczaj 1-2 dni ; w przypadku platnosci kartą jest max 1 dzień / .
Klient wybiera jedną z poniższych firm kurierskich:
b.1. firma kurierska DPD /przesyłka ekspresowa /
b.2. Poczta Polska   /przesyłka polecona priorytetowa/ i /przesyłka polecona ekonomiczna/

c.) Koszty przesyłki i czas doreczenia:

 

1. Przesyłka na terenie Polski:

Firma kurierska DPD

płatność przed wysyłką:     12.50 zł czas doręczenia: 24h

płatność przy odbiorze:     15.00  zł czas doręczenia: 24h

 

Poczta Polska

płatność przed wysyłką:     9.00 zł czas doręczenia: 3-4 dni

 

 

2. Przesyłka na terenie Europy:

Firma kurierska DPD 

płatność przed wysyłką: ok. 120 zł czas doręczenia: 3-4 dni

 

Poczta Polska

płatność przed wysyłką: ok. 25-45 zł         czas doręczenia: 4-6 dni

 
GRATIS koszty przesyłki – w przypadku gdy zamówienie jest powyżej 300 
/dot. przesyłek na terenie Polski/
 
 
Uwagi:
1. Czas doręczenia jest zgodny z wytycznymi firm spedycyjnych i jest liczony jest od daty zaksięgowania wpłaty za towar na koncie Sklepu
/zaksięgowanie wpłaty: w przypadku przelewu jest to zazwyczaj 1-2 dni ; w przypadky platnosci kartą jest max 1 dzień /
2. Ponieważ w przypadku przesyłek zagranicznych koszty transportu  niekiedy uzależnione od kraju przeznaczenia , wymagane jest wcześniejsze potwierdzenie ich wysokości w Sklepie /telefoniczneInfolinia 883 94 94 94 bądź e-mailem naadres kontakt@testerafrodyta.pl /
przesyłki zagraniczne realizowane  wyłącznie w formie : płatność przed wysyłką

Koszty przesyłki nie  pobierane:
- w przypadku gdy Klient sam odbiera towar z siedziby Sklepu (AMED, ul.Chopina 23, lok. 305, 62-800 Kaliszod poniedziałku do piątku w godz. 9-17 )  
towar jest wysyłany na koszt Klienta wskazaną przez niego spedycją.

 

 Ewentualne dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.

 

Metody płatności
Klient składając zamówienie wybiera jedną z możliwych opcji :

1. płatność przed wysyłką czyli zapłata za zamówienie z góry, jedną z dostępnych form płatności: przelew na konto, płatność internetowa kartą kredytową lub płatniczą dzięki serwisowi "PayU"

Dane do przelewuAMED, ul.Chopina 23/305A, 62-800 Kalisz, Poland

przelewy w walucie PLN :

ALIOR BANK S.A

PL 60 2490 0005 0000 4530 5222 0601
 

przelewy w walucie:

ALIOR Bank SA
SWIFT/BIC ALBPPLPW
Konto EUR Nr. PL16 2490 0005 0000 4600 7309 4488 (przelew w walucie EUR)
Konto USD Nr. PL02 2490 0005 0000 4600 8119 4434 (przelew w walucie USD)
Konto PLN Nr. PL60 2490 0005 0000 4530 5222 0601 (przelew w pozostałych walutach oraz w PLN realizowany z banku zagranicznego)
 


2. płatność przy odbiorze czyli zapłata przy odbiorze przesyłki kurierowi dostarczającemu przesyłkę.

W razie braku wpłaty na konto sklepu ( przy wyborze przez Klienta tej formy realizacji zamówienia ) w terminie 14 dni, zamówienie będzie przez Sklep anulowane, o czym Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub pocztą elektroniczną. W przypadku wyboru płatności przy odbiorze przesyłki, zamówienie będzie zrealizowane po potwierdzeniu zamówienia ( telefonicznym lub pocztą elektroniczną) w terminie 1-5 dni od potwierdzenia realizacji zamówienia, płatności będzie dokonywał Klient w chwili odbioru przesyłki.

3. Płatności zagraniczne

a. przesyłki zagraniczne realizowane wyłącznie w formie : płatności przed wysyłką tzn:
- przelewu na konto sklepu podane po otrzymaniu e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia do realizacji
- płatności internetowej /karta kredytowa lub płatnicza/ dzięki serwisowi PayU .

b. walutą rozliczeniową jest polski złoty /pln/ w przypadku tranzakcji walutowej wszelkie ewentulane opłaty i prowizje uzależnione od banku w którym Klient ma konto /w przypadku przelewów/ lub banku wydawcy karty /w przypadku tranzakcji kartą/ i zgodne z tabelą opłat i prowizji danego banku Klienta.